رکورد بردهای Ù¾ÛŒ در Ù¾ÛŒ رم حفظ شد

رکورد بردهای پی در پی رم حفظ شد




 

 


رکورد بردهای پی در پی رم حفظ شد


تاریخ : شنبه ،
27 مهر 1392

رم در حساس‌ترين بازي هفته‌ هشتم سري A موفق شد با نتيجه‌ دو بر يک ناپولي را از پيش‌رو بردارد.

هفته‌ هشتم رقابت‌هاي سري A با انجام يک ديدار آغاز شد که در آن رم متحول شده موفق شد در ادامه روند پيروزي‌هاي خود در اين فصل با نتيجه‌ دو بر يک ناپولي را از پيش‌رو بردارد و با 24 امتياز به صدرنشيني خود در جدول رده‌بندي ادامه دهد.



در اين ديدار که در ورزشگاه المپيکو برگزار شد، دو تيم بازي را هجومي آغاز کردند، اما اين تيم رم بود که انگيزه بيشتري براي پيروزي در اين ديدار داشت و حملات بيشتري را بر روي دروازه‌ حريف تدارک ديد.



نخستين فرصت جدي اين ديدار در دقيقه‌ 16 رقم خورد. جروينيو قدر پاس طلايي بيانيچ را در دقيقه‌ 16 ندانست و در حالي که با پپه رينا، تک به تک شده بود، نتوانست توپ را وارد دروازه کند. يک دقيقه‌ بعد اين بار دِ روسي در موقعيت گلزني قرار گرفت، اما ضربه سر او را هم رينا با واکنشي زيبا مهار کرد.



در دقيقه‌ 33 ورزشگاه المپيک رم غرق در سکوت و اندوه شد، چرا که فرانچسکو توتي، اسطوره جالو روسي آسيب ديد و جاي خود را به بوريلو داد. در دقيقه‌ 35 بازيکنان مهمان خودي نشان دادند. پاندف با پاس زيباي کايخون با دروازه‌بان رم تک به تک شد اما ضربه او را مورگان سانتيس دروازه‌بان رم مهار کرد.



در حالي که همگان منتظر شنيدن سوت پايان بازي در نيمه اول با تساوي بدون گل بودند، در سومين دقيقه‌ وقت‌هاي تلف شده پيانيچ با ضربه آزادي ديدني گل نخست بازي را به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادي شود.



بازي در نيمه دوم برخلاف نيمه اول چنگي به دل نزد. رم چشم به ضد حملات دوخته بوده ، اين در حالي بود که ناپولي هم با احتياط به دروازه‌ حريف نزديک مي‌شد.



در دقيقه‌ 68 رافا بنيتس ، گونسالو هيگواين را به جاي پاندف به ميدان فرستاد. دو دقيقه‌ بعد بوريلو با خطاي پائولو کاناوارو ، ‌مدافع ناپولي در محوطه جريمه متوقف شد. داور علاوه بر اعلام ضربه پنالتي به مدافع ناپولي کارت زرد دوم را هم نشان داد تا کار براي ناپولي بسيار سخت شود. پيانيچ زننده گل اول پشت ضربه پنالتي قرار گرفت و موفق شد اين توپ را هم وارد دروازه فيروزه‌اي پوشان کند تا شاگردان بنيتس در برابر ديدگان ديگو مارادونا که به ورزشگاه آمده بود نخستين شکست اين فصل را متحمل شوند.



اين هشتمين پيروزي متوالي شاگردان رودي گارسيا در فصل جديد رقابت‌هاي سري A به شمار مي‌آيد.



بازي‌هاي اين هفته‌ امروز (شنبه) با انجام دو ديدار پيگيري مي‌شود که در حساس‌ترين بازي ميلان و سن سيرو از اودينزه پذيرايي مي‌کند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل